سایت مد روز

اخبار گیم و دنیای تکنولوژی و لوازم جانبی کامپیوتر

سایت مد روز

اخبار گیم و دنیای تکنولوژی و لوازم جانبی کامپیوتر

  • ۰
  • ۰

بهترین کیبورد گیمینگ چیست؟
در حالی که "بهترین کیبورد گیمینگ " تا حد زیادی به موقعیت هر کاربر بستگی دارد، چند توصیه کلی وجود دارد که می توانم انجام دهم. همه کیبوردهای بازی مورد علاقه من چند چیز مشترک دارند: کلیدهای مکانیکی، طراحی ساده و نورپردازی RGB. (نورپردازی RGB اکیداً ضروری نیست، اما یکی از آن چیزهایی است که پس از مدتی استفاده از آن به‌طور شگفت‌انگیزی سخت است که از آن چشم پوشی کنید. این باعث می‌شود صفحه‌کلید شما احساس کند که منحصراً متعلق به شماست.)

بهترین کیبورد گیمینگ که می‌توانید در حال حاضر بخرید – در واقع بهترین صفحه‌کلید بازی که من تا به حال بررسی کرده‌ام – کیبورد گیمینگ sprint jk520 است. خرید کیبورد گیمینگ رنگارنگ به شما امکان می‌دهد سوئیچ کلید Cherry MX مورد علاقه خود را انتخاب کنید (من رنگ آبی پر سر و صدا و لمسی را دوست دارم، اما می‌توانید قرمزهای خطی، قهوه‌ای آرام یا سرعت‌های سریع را نیز دریافت کنید)، سپس کلیدها و الگوهای رنگی خود را متناسب با بازی‌های مورد علاقه‌تان برنامه‌ریزی کنید. . این کیبورد فوق‌العاده طراحی شده و استفاده از آن راحت است، و سال‌ها پس از اولین بررسی این صفحه‌کلید، نمی‌توانم به یک مشکل مهم در آن فکر کنم.

اگر پول چیزی نیست، لاجیتک G915 یکی از جالب ترین کیبورد های گیمینگ است که من تا به حال استفاده کرده ام. در واقع، این صفحه کلید روزمره من در محل کار است، زیرا میز خود را به یک منطقه بدون سیم تبدیل کرده ام. این لوازم جانبی شیک دومین صفحه‌کلید مکانیکی بی‌سیم لاجیتک است، اما نسبت به تلاش‌های قبلی این شرکت بسیار بهتر است. این بار، شما دارای کلیدهای با مشخصات کم بسیار زیبا، سوئیچ های فوق العاده پاسخگو، باتری قابل شارژ بادوام و طیف نور RGB کامل هستید. G915 مسلماً آینده صفحه کلیدهای مکانیکی است - اگرچه شما برای این امتیاز مالیات اولیه را پرداخت خواهید کرد.

  • ۰۱/۰۵/۱۸
  • مهدی مهدی