ماجرای شایعه خودکشی مهرداد اولادی چیست؟

ماجرای شایعه خودکشی مهرداد اولادی چیست؟

ماجرای شایعه خودکشی مهرداد اولادی چیست؟

مهرداد اولادی

سایت خبری تفریحی به روز نیوز:تقریبا سه ماه پیش بود که شایعه خودکشی مهرداد اولادی بازیکن پرسپولیس در فضای مجازی پیچیده همه را نگران کرده بود.

شایعه خودکشی مهرداد اولادی به سرعت در شبکه های اجتماعی پیچید و در آن زمان مهرداد اولادی از فوتبال خداحافظی کرده بود.

علت منتشر شدن شایعه خودکشی مهرداد اولادی بریده شدن ساعد دست مهرداد اولادی بود که بهانه دست شایعه سازان داده بود تا برای خود نانی دست و پا کنند.

مهرداد اولادی در مصاحبه با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان به شایعه خودکشی چنین پاسخ داد:

«خودکشی… (در این لحظه دستش را باز می‌کند و جای بخیه‌‌اش را نشان می‌دهد. دقیقاً روی ساعدش) شما نگاه کنید.

من بخواهم خودکشی کنم روی دستم را می‌زنم؟ طرف رگ دستش را می‌زند و خودکشی می‌کند، من چرا باید روی دستم را بزنم؟

این بحث خودکشی من وقتی مطرح شد، دلم شکست.

کسی خبر نداشت مهرداد اولادی چه وضعی دارد. روزی که با ملوان قرارداد بستم قرار شد پولم را در تاریخی معین بدهند. من ویلا خریدم و متأسفانه پول نرسید تا مدام تلفنم زنگ بخورد.

طرف هم نمی‌گفت این اولادی است و بی‌خیال پول. یک روز که داشتم با طلبکاران تلفنی حرف می‌زدم، این‌قدر اعصابم خرد شد که می‌خواستم گوشی‌ام را پرتاپ کنم ولی دقیقاً پشت ‌سرم یک شیشه بود که دستم محکم به شیشه خورد و متأسفانه دستم را کشیدم که پاره شد.

نمی‌خواستم آدم بدقولی باشم و این اتفاق برایم افتاد. بعد گفتند من خودکشی کرده‌ام. خدایی‌‌اش شما دست من را ببینید. (دوباره روی ساعدش را نشان می‌دهد) دیگر تو فیلم‌ها دیده‌ام چطوری خودکشی می‌کنند. می‌فهمم که نباید روی ساعد را بزنم بلکه باید رگ دستم را بزنم!»

ماجرای شایعه خودکشی مهرداد اولادی چیست؟

ماجرای شایعه خودکشی مهرداد اولادی چیست؟

 هجوم طرفداران به اینستاگرام مهرداد اولادی

کاربران اینستاگرام به صفحه شخصی مهرداد اولادی هجوم آوردند و زیر تک به تک عکس های بازیکن سابق پرسپولیس و استقلال تاسف خود را از درگذشت وی ابراز کردند، بیشتر متن نظرات کاربران، به این اشاره داشت که هیچ یک از آنها این خبر را باور ندارند و منتظرند اعلام شود خبر در گذشت اولادی شایعه است!

    ماجرای شایعه خودکشی مهرداد اولادی چیست؟

ماجرای شایعه خودکشی مهرداد اولادی چیست؟

سایت خبری تفریحی به روز نیوز